Oğlum 26 aylık. Doğduğu günden beri konuşurum onunla. Aklınıza gelecek her şeyi konuşurum anlatırım. Kitaplar etkinlikler bolca var hayatımızda, kreşe de gidiyor ama hala akıcı konuşmuyor. Kelime sayısı saymadım ama fazla, son bir aydır ikili cümleler de kuruyor ama çoğunu daha çok ben anlıyorum ama üstüne durmuyorum çünkü elimden geleni yaptığımı biliyorum. Doğduğundan beri sokakta insan içinde olması da cabası 😂 Yani zamanı vardır akıcı konuşmasının. Babaannem her gördüğünde şey diyo anan 1.5 yaşında büyğk adam gibi konuşurdu diyo 😀😀😂😂 Bakalım ne zaman akıcı konuşacak…