Merhaba
Saçma bir başlık olabilir :)
Bebeğim 2 aylık. Eskiden göğsümde uyurdu benimde çok hoşuma giderdi uyuturdum göğsümde. Şimdi yatırmaya çalışınca ağlıyor ve kafasını bağırarak sağa sola sallayıp aşağı kayıyor. Acaba midesi mi rahatsız oluyor diyorum aklıma başka bir şey gelmiyor. Çok özledim öyle uyumasını