Normal doğum yaptım 2 gün oldu. Sütüm gelmiyor. Aslında doğum yaptığımda hemşire ucunu sıktığında çok az geldi. Ama canım çok acıyor göğüs ucu silikonu önerdiler onu aldım. Onunla emzirmeye çalışıyorum yara olduğundan canım çok acımaya başladı. Sizin normal doğum sonrası sütünüz hemen geldi mi ve göğüs ucu yaralarına ne yapıyorsunuz ?