Alyabebek34 Kendimi hamile hissediyorum gögüslerim çok hassaslaşmıştı geçen ay adetimi yerleşme kanaması olarak yaşamış olabilirmiyim karnımda bişeyler hareket ediyor hissediyorum ??
Dfncgdm2022 Alyabebek34 psıkolojık olarak hıssedıyorsunuz kaldıkı yenı hamıle olsanızda hareketlerını hıssedenezdınız abartmayın
Balbeby Alyabebek34 bence bir test alsanız da yapsanız daha iyi değil mi veya bir kan verseniz acilden alıyorlar 1 saate çıkıyor
sema2521 Alyabebek34 daha önce bı gebelik yaşamışsaniz bı yerde okumuştum vücudunuz hamile halinizi özlüyormus böyle yanıltmalar o yüzden oluyormuş
-Gulsahasil- Karnında şuan birşeylerin hareket etmesi imkansızda 🫣 göğüs hassasiyeti evet hamilelik belirtiside olur regl belirtiside olabilir 😊 en sağlıklısı test yapman, kan vermen
dlkk3564 -Gulsahasil- ben 1 gün regl oldum sonra durdu sonrası pembe akıntı geldi test yapmiştim negatif çıktı ama o günden beri karnımda tuhaf hisler var ve sol tarafım çok ağrıyor ve bu gün fark ettim göğüs ucları koyulasmiş sol göğsüm de çatlaklıklar oluşmuş
Alyabebek34 dlkk3564 aaa en kısa zamanda test yapsanıza bende bebiş istiyorum artık Allah hepimize hayırlı evlat nasip eylesin inşallah
dlkk3564 Alyabebek34 ben regl olduktan sonra akinti oldu sonra yaptım negatif bi daha cesaret edemiyorum
dlkk3564 Alyabebek34 evet 😔 1 haftadır kafamda deli sorular post acmiştim geç döllenme olabilir dediler yerleşme olabilir dediler
balinayakafaatanhamsi Alyabebek34 her adetimden 1 gün öncesine kadar kesin hamileyim diyorum 😁 göğüsler şiş +duygusallık + kasıklarda ağrı + baş dönmesi +mide bulantisi + karinda hareket hissetme Ve sonuç regl 😁😁 bence bu biraz hamile olma isteğinden kaynaklanıyor gibi geliyor. Yada hamile olma korkusu da olabilir. Bu arada spiralim var ama her ay kesin hamileyim diyorum😁
dlkk3564 balinayakafaatanhamsi hamilelik duygusunu yaşamak istiyorsunuz bence daha fazla korunmayın ve yapın o kadar kadin kalmak için uğraşıyor