_tospikannesi Umuttt bizim kusma ve iştahsızlıkta vardı 1 gün serum tedavısı gördük öyle geçti 🙁 doktoruna danışarak probiyotık kullanabilirsin canım sadece ıshali var ise birde bol su içir vücut su kaybediyor