Cennetbahcesii 5 gün önce ek gıdaya başladık 3 gün değil de 2 gün olarak gidiyorum ben dr ilk alerji oranı düşük besinlerde 72 saatte birşey gözlemlemezsen 3. Gün başka bir besin ekleyebilirsin demişti ilk yoğurt verdim sonra havuç bugün de patates ekledim yanına azıcık ama yoğurt hariç diğerlerini tam anlamıyla yutmuyor verdiğim de çay kaşığının ucu kadar yani büyük bi lokma da değil aslında kaşığı vermemle geri tükürmesi bir oluyor ilk 3 gün yoğurdu gayet güzel yemişti aslında beğendi olarak algılamıştım ama oturur pozisyonda değil yatarak yiyordu ama 4.-5. Gün onu da yemedi 🤣 ben havucun patatesin sonrasındaa yoğurdun tadını beğenmediğini düşündüm o yüzden zorlamadım kaşığı bandırdım püreyeeline verdim kalan kısımını kendi yalaya yalaya yedi o bile yeter şuanlık aslında ama çevremde bana sürekli beğenmedi diye bişey yok zorla da olsa yedir o yemiş sayılmıyor diyip duruyor arada kaldım kendimle vallahi daha bismillah yani çocuk 6 ay boyunca süt mama içti bi anda adapte olup bu cücük kadar boyuyla koca tabak havuç patates vs vs yemesini mi bekliyim dimi? Biraz onlara ara verip yeni besinler Deniyip sonrasında tekrar onları teklif ediyim diyorum mantıklı mı bi yol izliyorum?
Preens Cennetbahcesii Aman sen millete ne bakıyorsun ben de ilk tadıma başladığımda benimki brokoliyi bir de birkaç sebzeyi yememişti tükürüyordu erteledim ona diğerlerine geçtim bir hafta sonra tekrardan denetirirdim
Elika00 Cennetbahcesii 1 yaşa kadar tadım zamanıdır. Zorlamana gerek yok. Herşeyi de beğenecek değil ya 😂 takma kimseyi bildiğin gibi yap
babymamma Cennetbahcesii bu tükürme öğürme refleksleri doğal şeyler daha çok yapacak sen hangi besini verirsen ver ilk 1 ay bunu yaşayacaksın zaten kusacak hatta belkide bunlar çok normal adı üstünde tadım süreci ya dikine değmesi bile bişey kaşık kaşık yemesini bekleyemezsin ki sadece tadımdan hemen sonra süt mama verme bi 15-20 dk sonra teklif et yaşı büyüdükçe bu süreyi uzat ki yemesem bile süt mama verecek zaten psikolojisine girmesin ama öğürmesi tükürmesi yediğini kusması çok normal
3kedili2bebekli Cennetbahcesii öncelikle tadimlara devam edin verdigi tepki beğenmedi diye değil tanımıyor diye tadına bakıyor dediğiniz gibi süt mama içmiş hep sıvı şimdi katı bir şey ve tanışıyor aslında esas tadımın olayı da bulur 2 aya falan tam manasiyla öğün yemeye başlar onun bile 1 kahve fincanını geçeceğini sanmam çok normal ve doğal bir süreç yaşıyorsunuz bu arada bebeğiniz ogurecek oksurecek bunlar da normal şeyler 😂
gizemmumayy Sen bakma canım millete,onlar hep konuşur 🤨 bu doyum değil,tadım olacak.Zorlama sonra tekrar denersin