Alisinannesi2112 benim bebeğim de nerdeyse 14 aylık her diş çıkarma döneminde yiyip içmeyi bırakıp anne sütüyle yetiniyor. üzülmeyin inan geçici durum, aşırı ısrarcı olup inatlaşmasına ilerde de size karşı yemeği ödül ve ceza olarak kullanmasına müsade etmeyin bence. anne sütünde ihtiyacı olan her şeyi tek seferde alabildiği için cazip geliyor hem su, hem besleyicilik, hem ağrı kesici onun için. Oğlum sadece bazı akşamları çorba içiyordu ya da yoğurt yiyordu, emdikten 2-2.5 saat sonra farklı bişey teklif edin yemezse de üzülmeyin, siz beslenmenizi ve dinlenmenizi sağlam tutun. Çok ve çabucak geçmiş olsun 😊