Benim bebeğimde iri bi bebekti ilk zamanlar erken doğumdan dolayı sütüm azdı hem anne sütü hem mama verdim 2-3 saati hiç geçirmedim sarılık olmasın diye sütüm gelince sadece anne sütü verdim hemde ne zaman isterse o zaman verdim saat tutmadım doktorum anne sütü ile alınan kilonun sıkıntısı olmaz demişti