Beren2323 benım kızımın kendi merakı vardı suan 3 yas 3 aylık bütün alfabeyi tanıyor harfleri. İngilizce Türkçe sayıyor. Yazmaya cabalıyor 🤦 harf treni var puedo marka. Onu almıştım üzerindeki resimleri öğrensin diye kızım tamemen yanlış anlamış 🤣🤦 şaka bir yana
Öğretmenler de öğrenmeleri taraftarı değil asla. Ama ben özellikle öğretmedim yani sordu söyledim. Şimdi yazma ve okumaya cabalıyor 🤦🙄