hsrttsc şuan 25 aylığız ve işe başlayacağım. Şuan bıraktırma sürecindeyim . Sabır taşı sürdüm ve birdaha emmedi . Arada gelip anne meme ver diyor , açıyorum al diyorum kötü olmuş diyor ve istemiyor . 6. Gündeyiz ve herşey yoluna girdi diyebilirim . İlk günler kendimi suçlu hissettim . Emzirmeyi de çok seviyordum ama işe başlayacağım için ona da bu zulmü çektirmek istemedim