Arkadaşlar, bebeğim yaklaşık 6.5 aylık. Dünden beri huzursuz ve soğuk soğuk terliyor, emmek istemiyor ve 2 gündür gün içinde en fazla ⅘ kere çiş yapmıştır , ailem ağrı kesici ver diyor ama şu ana kadar calpol, parol vs hep ateş vs olunca veriyordum. Ateşi olmadan verilir mi ağrı kesici?