Ne yapmam lazım bilmiyorum hafif belki tırnak büyüklüğünde bir kızarıklık vardı bepanthol sürdüm yattık sabaha sivilce gibi kabardı her yeri kıpkırmızı oldu ertesi gün sudo aldık onu sürdüm geçiyor gibi ama ama geçmiyo mu eminde olamadım kantaron sürdük yarı yarıya azalmıştı annem travazol sür dedi nerden sürdüm yine kıpkırmızı oldu pişikten ziyade yanık gibi duruyor şuan çok üzülüyorum doktora gideceğiz yarın ama yaşayan var mı böyle
////
Bepantholun meğer tarihi geçmiş
Bu hafta sleepye başladık
Travazol da iyi gelmedi sanırım
Bu sebeplerden olabilir gibi geldi