Kızlar kızım 2 ay sonra 3 yaşında olacak biz eşimle ona hep kibar olmayı,düzgün olmayı öğrettik öğretiyoruz ama bu ara herşeye itiraz mesela diyor ben anneye çiş yapıcam,ben kaka yicem ben kendime vurucam böyle şeyler söylüyor ama tamamen böyle şımararak yani yanlış olduğunu söylüyorum güzel anlatıyorum ama inadına daha çok yapıyor sinirleniyorum yani bu geçici dönem mi lütfen söyleyin inanın stresten hasta oldum yapma diyorum bazen dikkatini dağıtmak istiyorum hrrşeyi yapıyorum ama yok yok ne yapsam olmuyor cidden sinir hastası olucam