iredil hayır direk öğün gibi veriyordum ben şöyle mesela sabah kalkınca emziriyordum sonra 2-3 saat sonra mama veriyordum kahvaltı gibi, 2-3 saat sonra emziriyordum, 2-3 saat sonra yine mama şeklinde veriyordum. Böyle böyle veriyordum gece ihtiyaç olmuyordu bu sayede doyuyordu diye. Ama şu an 10 aylık mamayı bazen gece veriyorum sadece yemek yediği için. Benim sütüm yetmiyordu bi de ataklardan dolayı meme reddi de yaptı hala da sağ mememi çok istekli emmiyor. Böyle böyle getirdik biz 10 aya inş yaşında keseceğim.