duyguluanne benim başıma geldi.iltihap ve leş gibi kokuyordu hatta anlamadım nereden geliyor bu koku diyordum.meğerse dikişlerim açılmaya başlamış.hemen ayaklanıp birşeyler yapmaya çalıştıysanız yada göbek kat olduysa sizde araya birşey koymadıysanız olur.kendi doğum yaptığınız doktora gidin.kadın doğum doktorunuza yani.antibiyotik veriyor emzirirken kullanılan ve solüsyon vermişti bana sabah öğle akşam pansuman yapıp üstünü gazlı bezle kapalı tuttum ki ıslanmasın terlemesin.