matmazelinbeybisi Hamileyken folik asitle birlikte bir sürü takviye kullanıyorduk şimdi hamilelik sonrası neler kullanıyorsunuz kızlarr ben şu an sadece anne sütü artırıcı şeyler kullanıyorum. Kullandığınız takviyeleri yazabilir misiniz
Deletedmom_220 matmazelinbeybisi decavit- hafta da 2 gün alınan D vitamini- magnezyum. Bir de damardan demir ilacı
kubra518_ Bende araştırmadayım bebek emiyor çok fazla bir şeyde tüketemiyorum o yüzden bir destek kullanmak istiyorum oceon mumy var henüz araştırma aşamasındayım