goksucns 14 aylik bebegim ikiz eşi. Asla yemek yemek istemiyor. Mama veriyorum onu yiyor. Ama kahvaltı ve yemek saatleri ölüm gibi. Yaşayan var mı yardim. Diğeri iştahlı sıkıntı yok ama öteki çok fena
dryglnc goksucns ben ben ben bizde 14 aylığız oğlum. Yemek saatleri tam nir eziyet üstelik ben çalışıyorum benim dışımdakilerde asla yediremiyor ben yine oyunla vs uğraşıyorum
gulsenska555 goksucns 17 aylık tek mama yemek yemek ıstemıyor aşırı hareketlı bende saldım artık içsin bakalım 2 yaşa kadar diş çıkarıyor bırde azı dişi bir ara çorba fılan yıyordu onu da bıraktı
berdeminkaya Merhaba benimde 13 aylık ikizlerim var oğlum çok zorluyor bizi tükendim bu ek gıda süresince resmen🥹kızımın da zorladığı zamanlar oluyor tabi sonuçta her gün aynı olmuyorlar ama oğlumla çok sıkıntılıyız. Duzeldiniz mi nasıl gidiyor?
goksucns berdeminkaya asla düzelme yok hala aynıyız artık saldım illaki acıkınca biseyler yiyor fazla sosyal medya hesaplarına takılmayın ben takilmiyorum her gün onca şeyi yiyen bebekler olabiliyor.. maşallah diyelim bizimkilerde belki olur