Bugün bebeğim Yumurta sarısı üstüne ceviz ve avokado yedi.. Yumurta sarısı ve avokado tadımlarını yapmıştık birşey olmamıştı.. Kahvaltıdan 1-2saat sonra bebeğim aşırı şekilde kustu. Öncesinde kusan bir bebek değil 3 kere kustu ve sürekli öğürdü midesi bulanıyor gibi yaptı.. 7 ay 10 günlük şu an. Cevize alerjisi mi var yarın tekrar denemeli miyim başka bulgu şu an yok döküntü kan vs.