ecitahbe6667 R62.9 beklenen normal fizyolojik gelişimin olmayışı ,tanımlanmamış. Burda ne denmek istemiş arkadaşlar yardımcı olurmusunuz rica etsem
babymamma ecitahbe6667 bazen hastalığı tanımlayacak uygun tanı bulamadıkları için farklı tanı girişleri yapılabiliyor takılacağınız bişey olduğunu zannetmiyorum
ecitahbe6667 Deletedmom_223 ikitane büyük var ve birtane mercimek tanesi kadar bi diğeri de 🍆 aynı şu patlıcan boyutunda ve şeklinde
Deletedmom_223 ecitahbe6667 sizinkiler baya büyükmüş bizimkiler normal boyutta iki tane herhangi bir tahlil felan da vermedik hiç
ecitahbe6667 Deletedmom_223 hayır aslında iki tanesi büyük diğer ikisi küçük emojide belirttiğim patlıcan büyüklüğünde gerçek patlıcan kadar büyük değil😂
ecitahbe6667 Deletedmom_223 ay ne biliyim yanlış anlatmışım 😂 Diper ikisi de bi 5 kuruş kadar büyük bizim hem benşm hemde kaynanamın tarafında var bu lekeler sizin de öyle mi
Deletedmom_223 ecitahbe6667 bizim kimse de yok bir tek bebemde var doktor sorun teşkil etmez başka yerinde yoksa demişti.sadece yanağında iki tane yan yana var dur atacam