Merhaba anneler.bebegim 1 aylık və doğduğu gunden çok kötü kusuyor.kl alimida az.anne sütü ile besliyorum doktor mama meme vermem gərəkdiyini soyledi.ve reflu mama onerdi.bu gün aldım 2 saat once verdim və şimdi yine kusdu.aca ilk defa yedi diyemi kusdu zamanla alişir və reflu mama kusmasina iyi gelirmi?