ogedayy benm bebegim hic emeklemedi, cok kafama takıyordum. Neyse sonra poposuyla ilerledi hep. sımdi 1 yasında bi anda yürümeye basladı. Her cocuk bir degil. Stress yapmayon kafanıza takmayın bosverın. Ben burada okuyordum uzuluyordum ay neden emeklemıyo neden sürünmüuo bılmem ne diye. Şak yürüdü cocuk.