Merhaba arkadaşlar . Benim ikiz kızlarımdan birinin bıngıldağını elimle kontrol ederken azıcık şişlik hiss ettim yani elim çukura girmedu uste kaldı . Korkmalımıyım bundan ? Bir bilginiz varmı 🥺 kötu birsey değil deyilmi ? Bunuda belirteyim 6 gun hasta oldu boğaz öksuruk atesi falan oldu doktora giddik iyilesdi ama doktorda o bıngıldağını başka doktora göstermemi önerdi .gidicem zaten doktora ama şuan içim iyi deil rahatlayamıyorum . Siz yaşadınızmı bunu ?