hasibe04 Oğlum 3 aylık doğdugundan beri molfıx kullanıyorum ama kakası sürekli dışına çıkıyor bezdenmi kaynaklı diye düşünmeye başladım hem pişik hem taşma yapmayan bebek bezi hangisi sizce kullanıp memnun kaldıgınız varmı hanımlar
lucifermorningstar hasibe04 Sleepy molfix denemiş birisi olarak söylüyorum prima bu işin piri asla taşma olmuyor
gulcegrgn hasibe04 o zamanlar bizim de denediğimiz bezlerde hep taşıyordu günde iki üç zıbın yıkıyordum . Sonradan düzeldi ama .
balyanakannesi_ hasibe04 bende molfix kullanıyorum 2.5 aylığız bir kere bile taşma problemi yaşamadık
Beyzaveduru En iyisi hesaplısı goon sarı paket bence. Molfiks sleepy vs kullandık prima da kullandık ama çok pahalıydı. Goon dokusu prima gibi aynı sızdırma vs de yapmıyeo
cacaaaaaa hasibe04 bebekken bkac kere fon kullandım iyi sanıyordum ama kesinlikle Prima aktif bebek öneriyorum
ebraraslanates Prima premium en en iyisi bence asla taşırma yapmıyo bebeğimin gece altını değiştirmiyorum uyanmasın diye hiç taşırdığını görmedim . Bir kez aktif bebek denedim bizde taşırdı yapısını premium kadar beğenmedim . Kesinlikle öneririm
miram_47 hasibe04 merhaba ben prima kullanıyorum çok memnunum ve satışını yapıyorum elimde paketler mevcut uyguna fiyata verebilirim Gardlop üzerinden kargolarım