elifhamzacebi Bebeğim 3 ay 17 günlük ve bi kaç gündür meme reddi yaşıyoruz silikon uç ile emziriyorum normalde bi kaç kere normal meme verdim aldım farkedince almıyor ne yapacağımı şaşırdım bar mı bu durumu yaşayan neden reddediyor
1z_ulaal elifhamzacebi tek diyeceğim şey pes etme aç kalınca mecbur kabul edicek ben pes ettim mama ile davam ettik keşke etmeseymişm
alparbsr elifhamzacebi memeni vermekte ısrarcı ol benim bebeğim 13 aylıkken rahatsızlandı hastanede yattık Bir hafta boyunca reddetti ama ben pes etmedim kendine gelince geri emdi
merveems 4aylık oğlum geçen ay bizde de oldu uyku saatlerinde emziriyordum uykuluyken emiyordu sadece bu arada bende silikon uçla emziriyorum sonra geçti hatta şimdi çoğunluk kendi göğsümü tutuyor