Güzel anneler öncellikle herkese hayırlı akşamlar diliyorum sizden fikir almak istiyorum ben uzun zamandır çocuk düşünüyorum bunun için en önemli benim için kilo vermmem gerekiyodu şükür veriyorum tedavide oluyorum sorum şu ki 4 gündür gecimmem var belirti olarak göğüs ve bacak kasilmalarim var sizce evde teste belli olur mu happy mom indirdim bilrisiniz son adet tarihimi girdim sadece hesapa bakmak için orda 33 günlük 4 haftalık falan diyo yani olsa tabi yarın gidip test alıp yapmayı düşünüyorum eşimin haberi yok sürpriz yapmak için söylemedim sizce çıkar mı uzun oldu hakkinizi helal edin