seziko Zamanla göğüs terbiye olur, daha yumuşaklaşır ama süt olur yinede ona takılmayın. Sağın demelerinin sebebi muhtemelen süt arttırmak yada iki göğsünde boşalmış olmasıdır. Eğer iki göğsüde boşaltmak içinse uğraşmayın derim, ben sırayla emziriyodum mesela. İştahlı olduğu halde doyuyodu çünkü. Göğsümün tam boşaldığını nadiren hissettim, çünkü emilen memede süt hiç bitmiyo, geride doluyordu gayet. Önemli olan sütün besleyiciliği o yüzden az yada çok emdi gibi şeylere takılmayın. Eğer süt arttırmak içinse ona bişey diyemem pek bilgim yok o konuda ama boş memeyi sağmayı beyni uyarmak için tavsiye ettiklerini dinlemiştim bi emzirme danışanından. Netice olarak bebeğiniz doyuyosa süt stoklamanıza bence gerek yok, ben fazlasını sağdığım hiç bi sütü kullanmadım şahsen gerek olmadı çünkü. Sadece beslenmenize dikkat edin 🥰