Seher_kskn Hanımlar kızım çişi sıkışık oldumu tutamıyo salıyo. gece lavoboya kaldırmasak altına ışiyo Rn çok geçe Oluyo gündüz de lavoboya yetişmese salıyo Sebebi nedir çocuk doktura götürecem randuvo alıp geçer dedim ama geçecek gibi değil
yenikullanici Seher_kskn bir olay mı yaşadı acaba?Bazen çocuklar korktuklarında veya strese girdiklerinde böyle çişini tutamama olabiliyormuş. İlla evde değil okulda falan da olmuş olabilir mi?Ne kadar zamandır var?
Seher_kskn BordoHuniliAnne yok sonradan oldu Alışkanlık mı yaptı bilmiyorum gece kaldırmazsak mutlaka altına kaçırıyor gündüz lavaboya gidiyor bir sorun yok ama çok sıkışınca lavaboya gitmesin salıyor
hulya74 İdarar torbası aşağıda olabilir kız kardeşimin öyleydi asla tutamazdi evlendi yine tutamadi dogum bu falan yaptı iyice kötü oldu sonra hastanede tedavi oldu geçti