Bebeginibekkleyenn 5 gün sonra raboru çıkacak doktora gidecem sol bacağım çok agiriyor anlayan var mı patlamış olabilir mi büyük görünüyor
Papatya-eylul88 Bebeginibekkleyenn bende emra girmiştim sag bacagim agriyordu bacagama viruyordu yani çok fena fitik başlangici cikti ama hiç anlamiyorum görüntülerden ya insallah degildir
Mrvsmt2502 Bebeginibekkleyenn hayır patlamamış daha var başlangıç seviyesi şuan. O dıştaki beyaz kısımı geçince patlamış oluyor
gg3848 Bebeginibekkleyenn patlamamış daha başlangıç seviyesindesiniz fizik tedavi yüzme veya pilates tavsiye ederim
gg3848 Bebeginibekkleyenn normal kaslarınız kuvvetlendikçe ağrı hafifler sinire yine de bası yapıyor sonuçta bu dönem belinizi sıcak tutun istirahat edin yine rapor sonucu daha detaylı bilgi verir ama korkulacak bir durum değil 🤗