instamomdegil bebegim 3 aylıkken yarım şişe bitirdik 15-20 gün kadar kullandık fakat sonrasında ara ara vücudunda kızarıklıklar görmeye başladım doktora surubu kullandiktan sonra oluyor dedigimde aa evet o surup belki alerji yapmış olabilir deyip gaviscon verdi ama onuda bebegime iciremedim tadından dolayı asla kabul etmedi ben de sonrasında hic bir sey vermedim ve mütemadiyen her gün her öğün her saat her dk kustu zaten şurup da fayda etmemişti o yüzden de surekli ilac vermek istemedim bebeğime akışına bıraktım su an 6bucuk aylık çok şükür bi 10-15 gündür kusması ciddi derecede azaldı umarim tamamen biter de kilo almaya başlar.