cikolataliekmek Allah razı olsun şükür evde atlattık sizede cok gecmıs olsun 🤲💕 bide acilde antibiyotik verdiler zaten ne zaman gitsek antibiyotik dayıyorlar neyse dedim basladım da o zaman 1 ay oldu işte biz olalı hatta dedim cocugun bıseyı yok keske dedım baslamasaydım bı anda benek benek olmus poposu ılk ordan olurmus bebeklerde Allah Allah dedım parol vermıstım ılk kez de dedim ılac alerji yaptı ozele gıttıgım bı cocuk doktoru var resimleri cekip attım ara sıra gıdıyorum onada elımde alerji ilacı da vardı napım hocam boyle oldu dedım durumu anlattım saatler sonra ellerinde agzında ayaklarında cıktı onları da attım el ayak agız hastalığı olmus antibiyotiği kes verme alerji ilacı da basla 4 5 gun kullan dedi oyleli Allaha sukur yayılmadan gectı 4 gun felan surdu cıktı sondu yara gıbı 1 tane oldu ayagında cok mınık sukur