Busex Merhaba hanımlar evde saçmaskesi istiyorum basit bişey yani.badem yağı sürebilirsiniz diyorlar. Diplerine mi uçlarına mı sürülür bu ? Hem bekletip yıkadıktan sonra saçlarım da badem yağı kalmaz dimi ? Yağlı bir görüntü kalsın istemıyorum çünkü