Merhaba güzel anneler kızım 10 aylık oldu ama bir türlü su içmiyor kaşıkla veriyorum biberonla veriyorum bardakla veriyorum ama içmiyor içmediği içinde vücudu kurumuş yüzude aynı şekilde nasıl su verebilirim neler yapabilirim düşüncelerinize fikrinize ihtiyacım var gece yatarken vermeye çalışıyorum ama yok içmiyor idrarıda çok kötü kokuyor su içmediği için