merhabalar. Aklımı karıştıran bir konu var. Oğlum 37+2’de dünyaya geldi ama gelişimi geriydi. Ölçümleri 34,35 haftalıktı. Suyu bittiği için acil aldılar. 2455 gram doğdu sonra daha da düştü tabi. Şimdi ben düzeltimiş yaş olarak baz almalı mıyım ayını ? Çünkü şuan 1,5 aylık ve nadir göz teması nadir tesadüfi gülümsemeler var. Doktorlara göre ise bu ayda yapması gereken şeyleri henüz yapamıyor oğlum. Kafam karıştı. Hangi ayını baz almalıyım ? Tam haftasında 40. Haftada doğan bir bebekten 5 hafta geri olmuş olmuyor mu oğlum ?