Merhaba annelerim, kızım 3 aylık olacak nerdeyse sol elini sol gözüne götürüyor kapatıyor gibi yapıyor sürekli acaba gözü mü ağrıyor yok sa keşfediyormu birde gözleri sulanmaya başladı sanırım gözyaşı oluşuyor buna okeyim ama ilki biraz arada bıraktı sizce bilgilendirirmisiniz :)