Kupeklergiremez Kaç derecede yıkayıp kaç saat yıkıyorsunuz bebeğim cildi alerji olma sebebi kullandığım deterjan olabilir mi acaba bebeland kullanıyorum
defnevedoruk Kupeklergiremez kızım alerjik olduğu için doktoru omo önerdi onu kullanıyorum. 40 derece 1200 devir yıkıyorum
alexab Kupeklergiremez ilk deterjanı uni babydi, sonra e bebek aldım, yedekte rossmanın domol sensitive bebekler için ve dalan sabun granül var. Bebeland hiç duymadım .
birannebirbebek__ Unı baby kullandım ama her yıkamadan sonra bir de durulama modunda yıkıyordum 6-7 aya kadar hep bu şekilde yıkadım
gizemmumayy Duru Granül kullanıyorum,olabildiğince az miktar kullanıp hassas ayarda 30 derecede, 30 dk yıkıyorum.Aşırı lekeli,kakalıysa önden beyaz sabunla braz elimde çitileyip atıyorum.
gizemmumayy Kupeklergiremez yani en doğal ürünlerden birisi bence. Ebebekten de aldım bir tane onu henüz denemedim
gizemmumayy Kupeklergiremez kullanmıyorum,kurutma makinesi var o yumuşacık yapıyor çamaşırları hem de ütülü gibi çıkıyor