Bebeğim altı aylık beş ayından beri mama sevdirmeye çalışıyorum sütüm kesiliyor yetmiyor doktor bir şekilde mamayı sevmesi gerekiyor diyor ama içmiyor tatlandırıcı ekle dedi pekmez gibi yaptım bir kere içti daha asla içmedi dört çeşit mama denedim ama nafile var mı bizim gibi olan çözümü nasıl buldunuz deliricem