elmasnur1110 Doğum yapalı 3 ay oluyor 2. Ayımda Regl oldum normal mi ? Geçen ay 11inde oldum bu ay daha olmadım bu normal mi ? Cevaplayınnnn pleaseeeeee
crybaby elmasnur1110 emzirme sürecinde bütün düzensizlikler normal benimde 7 ay oldu ara kanama var ama adet olmadım
anneoldummmmm Ben 40 ım çıktıktan 3-4 gün sonra oldum şok oldum bebeğim 4 aylık 5. Yi yeni oldum ama 1 hafta gecikti emzirdiğimiz için normal diye biliyorum