Kızlar bebeğim bugün tam 4 aylık oldu yani böyle yazıyor uygulamada neyse bu 4.ay atağı dediğimiz şey yeni mi başlayacak hani bitirdiğimiz ayi söylüyoruz ya 4 ay bitti ama anlamadığım şu 4.ay atağı bitti mi yoksa yeni mi başlıyor artık 5.aya gireceğiz ya bana lütfen biri anlatsın bu olayı 🤢