eyyemuss Arkadaşlar 3 bucuk yaşındaki oğlumun kollarında hafif tüyler var normal mi acaba? Ben mi takiyorum ?
aslananne27 eyyemuss 😅benim oğlum da 2,5 yaşında sırtında ensesinde kolunda bile az çok var 🥹🥹🥹 bende sevıyorum büyüdü erkek adam mı oldun diye 😂🥹🥹 çok çok fazla değilse korkma
eyyemuss Ş aslananne27 Çok dikkatli bakınca belli oluyor ışıkta ya da güneşte. Bu ara erken ergenlikle ilgili çok şey duyuyorum. Bir şeyi duyunca da kafama takılır benim o yüzden takıldım sanırım 🤔🥹