bebegim iki bucuk aylik on günlükken grip oldu yoğun bakımda kaldı burnu hala tıkalı onunda etkisi olabilir kış ayınında etkisi vardır ama hala tam dolu göğüsü ememiyo ben bayağı boşaltıp veriyorum sizin bebeklerde böylemi sonuçta yeni doğmadı 3. Ayına girecek daha nefesleri güçlenmesi gerekmezmi sizde göğüslerinizi yumuşatıp mi veriyorsunuz yoksa bebek kendimi boslatiyo normal mi Bu durum benim gibi olan varmı birde bir emmede kaç dakika emiyor bebekleriniz. Biraz uzun oldu cevaplarsanız sevinirm :)