8 aylık kızım var hastane ve saglık ocagında neden sürekli fark var birde azda degil 200 -300 gr oynuyor kıyafetsiz sadece bezle tartım yaptırıyorum kilo takibi yapmak için ama bi doktor 15 gün sonra saglık ocagı yapmak istiyorum ama malesef birbirini tutmayınca napcagımı bilemiyorum ilçedeyim çocuk doktoru yok 15 günde bir merkezede gidemem birde bunların kalibrasyonu saglık bakanlıgı yapmıyor mu niye yani bilen varsa bi açıklar mı veya başına böyle bişey gelen