haticerva06 Deletedmom_220 bende Sincandayım bulamadım buralarda bi lokman hekime gittim orada iyi değil dolandırıcılar resmen en iyileri çankayada orada çok uzak
oylesinebiri__ Deletedmom_220 doktorun ismini hatırlamıyorum ama koru Sincan da tek 1 erkek çocuk doktoru var diğerleri bayan erkek olan hoca iyidi
Pikapikapikacuuu Deletedmom_220 Sincan Eğitim araştırma Nuriye Bolu Boduç .Özel ,Devlet bir sürü doktor denedik en iyisi Nuriye hoca .
elbay53 Aydede para tuzağı onların uzman olduğundan bıle şüpheliyim… Geçen yıl koru sıncanda bı çocuk Dr una götürmüştüm o da vasat..koru nun Çayyolu subesınde iyi doktorlar var
Deletedmom_220 oylesinebiri__ bir araştırayım. Devlettr erkek dr denk geldim. Ama hiç biri iyi değildi çok duygusuzlardı
oylesinebiri__ Deletedmom_220 devlet hastanelerine gitmiyorum ama bu özeldeki doktor iyidi evim Uzak yoksa hep ona götürürdüm güzel ilgilenen bir doktor du diğer doktorların fazla hastası yoktu ama bu doktorun dolu hep
haticerva06 Aybkemm hemen yanında kayınbabam çalışıyor imesgrossta🥰 tanışmayı çok isterim pek arkadaşım yok
Aybkemm haticerva06 aa biz oraya gideriz hep 🍀 tanışalım valla benim hiç tanıdığım bile yok o derecedeyim 😑
Deletedmom_220 Pikapikapikacuuu biliyorum onu. Hoşuma gitmişti amaaaa taki bize antibiyotik baslayıp bunu 10 günle sınırlayın demeyene kadar. Biz ne bilelim nerdeyse bitene kadar kullandık. Bu kadar çok kullanmayacaksınız dedi eee söylesene.
Pikapikapikacuuu Deletedmom_220 Daha bugün antibiyotik aldım eczacıya da sordum sağlık ocağına da bitirene kadar kullanın dedi ikiside.Nuriye hoca da bitirene kadar kullanın demişti bize. Ben özellikle sordum eczacıya 10 gün mü kullanalım diye bitirene kadar kullanırsanız daha iyi olur dedi.
Pikapikapikacuuu Deletedmom_220 Antibiyotikten antibiyotik göre de değişebilir. Eğer 10 gün kullanılacaksa söylemesi lazımdı tabi.Sizi nasıl olsa biliyordur diye düşündü sanırım.