Merhaba Kızım bugün Bilsem sınavına girdi öğretmenimiz aday göstermiş bizde onayladık sınava hazırlanmadık hiç acıkcası bende eğitimci olduğum için bu sınavın çalısarak kazanılacak bi sınav olmadığı kanısındayım. Kızım sınavdan bugün cıktı.Soruların cok kolay olduğunu söyledi acaba bu yıl mı kolay soruldu? Konuyla ilgili bilgisi olan varmı acaba? Sınava katılan yorum yapan?