Merhaba güzel anneler. Bebeğim 8 aylık doğduğundan beri ayakta sallıyorum ve yarım kundak yapıyorum ama artık sallanmak istemiyor bence çok direniyor uykuya yatağında saatlerce pışpış yapıyorum ama öylede dalamıyor uykuya. Mecbur yine sallıyorum btn uykuları bu şekilde. Uykuya direndiği için ağlıyor bende aramızdaki bağa zarar gelir diye korkuyorum açıkçası. Uyku eğitimine sıcak bakmıyorum ama bu ara düşünmeye başladım açıkçası. Sizlerin tavsiyeleri neler olur ne yapabilirim ağlatmadan uyku eğitimi veren birileri varmı tercüman anne iyi diye okuyorum burada ama? Düşünce ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥹