benimki de ayakta sallanıyordu 5 aylıkken bırakmaya karar verdim. ben dediğiniz gibi salla dur vs denedim ama hep ağladı. bir gece tamamen direkt beşiğine yatırdım ağladı tabiki alışkanlıklardan vazgeçmesi kolay değil ama sallanmadan uyumaya da alıştı şimdi