Halı alıcam kızlar koridora daha önceki aldıklarım polyesterdi sanırım hep yapıştı şimdi akrilik halı iyi dediler bi halı beğendim %80 akrilik %20 polipropilen diyo sizce Buda yapışma yaparmı bilenleriniz halıcı arkadaşlarınız varsa sorun çok acillllll kııızzz🤣🤣