Perii0 cansuh ben baby pluse kullanıyorum aşırı memnunum 6 aylık oldu hala o kadar rahat duruyor ki 3 saat uyuyor öyle kucağımda dışarı çıkınca bebek arabasından çok onu seviyo 😂
Perii0 haydii kemeri falan kendin ayarlayabiliyosun zaten aşağı ya da yukarı kayma gibi bı durumu olmuyor
Perii0 gallemit Bunu kullandım canım harikaaa gerçekten 7. Ayındayız hala severek kullanıyo çok çok rahat asla pişman olmazsın