Herkese merhaba hanımlar🌸Doğum yapalı bugün 22. Gün ve göbeğim hala biraz var.Yağ tabakası gibi sanki salık,gevşek.Doğumdan sonraki 4.günden itibaren günlük birkaç saat korse taktım ama sonra bebeğim sarılık olup hastaneye yatınca bikaç gün korse vs aklıma bile gelmedi.Hastaneden çıkınca yine takmaya devam ettim günde 6-7 saat kadar.Bugün 22.gün ve 2 gündür hiç takmadım geç kalmış gibi hissediyorum.Eskşden insanlar çarşafla sararmış ama bu kaçıncı günden itibaren yapılıyor bilen varsa nolur cevap versin.Artık çok mu geç benim için🫤