14032 keyfimbilir nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama bence uygun burda (Malatya) en az 10 binden başlıyor
aras4823 keyfimbilir malesef ev sahiplerine %60 zam yapmalarına izin verildi bizimde 10 bindi 16 bin oldu
keyfimbilir Bizim burası köy yeri gibi küçük bir şehirde yaşıyoruz genel kiralar az ztn 3 tü 9 oldu yani gene büyük şehirlere göre çok çok iyi ama.bizim şuan bulunduğumuz yere göre pahalı
sezer2022 keyfimbilir 9 bin iyi 🙈 zaten kabul etmeyip taşınmaya kalksan, nakliye depozito vs yine aynı paraya gelecek
zzehir keyfimbilir Bizim ev 2+1 balkonsuz küçücük ev 9 bin lira bizim komşumuz 3 kata oturuyor iki balkonu var 3+1 8 buçuk veriyor kira fiyatları uçmuş ama ev sahiperlide çok acımasızlar askeri ücretle nasıl geçim olacak bilmiyorum artık bulunduğumuz yerde 10 binin altında kira yok bizim kirayı ne kadar yapar onu Allah bilir Allah hepimize ev sahibi olmayı nasip etsin inşallah
Ceydaela keyfimbilir bizim de aynı maalesef. 3 buçuktu 10 dedi 7 bine zor anlaştık. Evimin tamamlanmasını dört gözle bekliyorum 🙃
utkummm 14032 uygunluguna bi sey dememiski ztn ama 3 katida cok fazla olmuş bence buyuk ihtimalle merkeze yakin bile degildir evleri
aras4823 14032 10 binde iyi szi marmaris datça bölgelerini görseniz 16 dan başlıyor ama 16 yı bile zor bulursun yükselmece gidiyor ev fiyatları çok uçtu yani en sonunda özümüze geri dönüp ormanlarda filan yaşıcaz herhalde hoş oraya bile karışırlar bi arkadaşımın arkadaşı 18 bine oturuyormuş 30 bin tl yapmış ev sahibi aradaki uçurum fena
keyfimbilir utkummm bizde şaşırdık aslında çok büyük bir para değil ama buraya göre yaptiklari zam a göre büyük
smnbr aras4823 Maalesef dediğiniz tüfe oranı zaten Sözleşmede de tüfe te göre zam diye imza attınız Kimse vermedi yani o izni size Siz kabul ettiniz
keyfimbilir utkummm yok yakın değil ilçe, ki burdaki evlerin hepsi uygun ben ilk geldigim zamanlar bin yada buçuk tu, ama. şimdi burası da uçuyor yavaş yavaş
aras4823 keyfimbilir malesef öyle biz daha yeni taşındık bir sene sonra zam yapıcaz demişlerdi lafta 4 ay geçti marttın birindede 16 olarak vericekmişiz malesef ev sahipleri çok acımasız bunlara bu yetkiyi verenler daha acımasız
keyfimbilir aras4823 , çok üzülüyorum ya böyle her sene yapsalar insanlar aç kalacak ,,şuan evt şükürler olsun ödeyecek durumumuz var ,ya odeyemeyenler ne yapacak vicdansizca geliyor bana maaş artı diye sevinemiyoruz bile al.sana zam geldi onalra gidicek hep
Deletedmom_215 aras4823 deprem bölgesinde olan bir ilçedeyim ve nispeten diğer yerlere göre daha az hasar var evlerde. Diğer ilçelerden çok fazla göç olduğu için suan kiralar 20-25 arası normal evler. Daha eski kötü evler bile yine 15-20 bin arası.
keyfimbilir aras4823 sonumuzu nereye varıyor yazık günah ya ne hale geldik ev alma imkanı da yok mecbur kabulleniyoruz
aras4823 keyfimbilir kabullenmek zprunda bırakılıyoruz sadece eşi çalışanlar içinde çok zor benim eşimde tek çalışıyor ben bile sıkıntıya giriyorum bunalıyorum Allah yardımcıları olsun eşlerimizinde
nergiz4155 keyfimbilir bizimse 6 bindi adam 20 dedi zor 14 bine anlaştık oda ev eski 30 yıllık bina ve asansör yok 6 katta oturuyoruz
keyfimbilir nergiz4155 affedersin ama ohaaa diye bağırmak istiyorum sizinki daha betermis vicdansizlar ya bilmiyorum ,nerde bunlarin vicdanları rabbim.somumuzu hayr ettsinn 😕
gokceege keyfimbilir bizimde bir anda 7 bin koymuş üzerine… Benimkide köy evi . Buraya göre çok fazla lavobo bile yok .
keyfimbilir gokceege işte genelde köy yerleri gibi olanlar , hani daha az oluyor o yüzden çok şaşırdım kiraya
keyfimbilir bebeklianneee umarım fazla zam.olmaz canm inanki maaşa zam geldi de sevinemiyoruz diğer zamlardan ötürü