Kızım 6 ay 23 günlük. 1 ay önce ek gidaya başladık çatalla ezerek verdim. Doğduğundan beri reflusu var. Pütürlü verirsem ya kusuyor yada kaka sindan o şekilde çıkarıyor. Sabah tam buğday ekmeği sıcak su ile isladim pekmez Yumurta peynir. Çatalla ezdim yiyemedi. Önceden yulaf irmik ile karışım yapıyordum. Dün yayla çorbası verdim taneleri minik ama kabul etmedi napcam bilmiyorum çatalla ezmeye devam edeyim mi yoksa bizim içtiğimiz çorbalari yavaştan vereyimmi. Yada sebze çorbası yapıp blend mi edeyim. Korkuyorum Pütürlü taneli alışmicak diye